Koncem minulého týdne jsem si uvědomil, že SEMOR bude mít 5. výročí od spuštění. Nijak zvlášť jsem to nesledoval a určitě nic neplánoval.

V úterý ráno jsem si řekl, že bych přece jenom mohl něco udělat, a poděkovat všem za přízeň. Slevy na vlastní služby dnes dává kde kdo, chtělo by to něco přidat.

Kontaktoval jsem pár agentur, volnonožců jestli by neměli zájem přidat taky nějaký dárek, ne pro mě, pro všechny, kteří se rozhodnou slavit. Odezva byla úžasná, všichni kromě jednoho, souhlasili a hned začali posílat „přání“ a nabídky slev na své služby bez nároku na nějakou protislužbu.

 

Rozeslání e-mailu s informacemi o narozeninách

Prvním úkolem bylo pročistit databázi e-mailu, které jsem měl k dispozici od lidí co testovali SEMOR, nebo se přihlásili do newsletteru. Trvalo to asi 2h než jsem získal 968 adres, které by měli fungovat a mám k nim souhlas se zasíláním. Připravit jednoduchý e-mail, nastavit šablonu a je hotovo – odeslat.

Rozesílku si provádím sám, žádný externí nástroj, takže sleduji jen počet přístupů z e-mailu. Po 24h byl počet přístupů z e-mailu 524 což je nějakých 54%. Což není podle mě špatné, bylo by to asi lepší kdybych použil správnou šablonu, bohužel jsem poslal NEresponsivní na což mě upozornil až Pavel Ungr. No co už stane se. Odhlásili se jen 3 lidé, což je taky super 🙂

A hlavně na speciální stránce k narozeninám mi chybělo self promo, žádné CTA tlačítko prostě nic (krom slevy na tarif), nic co by donutilo stovky návštěvníku se zaregistrovat/zajímat o můj produkt. Prostě jsem to udělal prý úplně špatně – neudělal.

Co bylo vlastně cílem této akce?

V neposlední řadě jsem mohl nabídnou slevy na různá školení od špiček českého marketingu. Pochlubil jsem se jak jsem šikovný a trochu si polechtal ego. Ne vždy musí být za nějakou akci vyšší cíl – propagace, návštěvnost, nový klienti – to vše je jen bonus, který možná přijde.

 

Poděkování

Chtěl bych určitě poděkovat všem co se přidali s dárky a taky Romanu Pravdovi za obrázek

 

Slavit ještě pořád můžete

 

Tak a je to, první obsah mého webu mám za sebou. Snad to není nejhorší.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *